Bilregistret och guldlock!

Jag är ju så vansinnigt populär just för tillfället.. vilken tur att jag jobbar med samordning!
Tisdag kväll blir bra för champagne. Eller te. Ring mig efter mötet, bilregistret!

Guldlock!
Du får bestämma själv när du har tid att träffa mig.
Det är bara just på kvällen på tisdag som jag inte kan, men hela dagen ska jag baka och fixa hemma och du är välkommen både då och på måndag och onsdag.
På torsdag blir det som sagt julklappsrace inne i stan om du vill hänga på!!!!???

Ahhhhh.... allt är fullkomligt galet här på jobbet (verkligen fullkomligt galet!) men jag känner ändå hur julefriden och det där magiska börjar smyga sig på..
Jag har fin julstjärna i fönstret och tända ljus och sakral julmusik på mitt rum.
Che tycker det känns som att gå in i en kyrka.


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Mest troligt kommer jag gärna på tisdag och stökar. Eller på onsdag. Eller bådeoch. Försöker få ihop logistiken här bara. Låter på dig som du inte behöver ett rakt svar ännu. :) Så jag fortsätter pussla i kalendern och återkommer när den börjar klarna.



Hoppas du får lämna jobbet mindre galen! ;)

2010-12-17 @ 12:27:35
Postat av: Långa Farbrorn

Jag försöker få tag i dig, men har inte ditt jobbnummer...

2010-12-19 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0