hej måne

Nej.. jag har fortfarande inte fått min dator och har därmed begränsade uppkopplingsmöjligheter.
Så är det.

Detox:
Igår blev det den där detoxdrinken till frukost och örtpasta till lunch.
Vi ligger en dag efter eftersom LMS glömde bort allting i måndags.
Inatt har jag ätit pepparkakor med smör. Inte så detox. Reptilhjärnans fel.. själv sov jag ovetandes.
Igår skulle jag och dottern styrketräna på egen hand för första gången men då fick jag ont i magen.. ja inte av nervositet utan kanske ev. p.g.a. dieten.. vi åkte hem i stället och nu idag känns det bättre.
I förrgår var jag på yogan och det var kul eftersom jag fick lära mig lite nytt... t.ex. happy baby-positionen och månhälsningen.
Jag gillar mer att hälsa på månen än på solen.. det tilltalar mig mer av någon anledning..
Månen är cool och magisk och lite galen.
Solen är bra att ha men ändå lite husvagnssemester på nåt sätt.

Nu är det illa på jobbet.
Lagom till att che har återinträtt i handlingen ska dom rycka LMS ifrån oss och placera henne i den fiiiiiina stadsdelen eftersom spanska inkvisitionen tydligen håller på att få härdsmälta och helt abrupt, lagom till julhelgen, tänker avvika i en månad.
Vi ska ha krismöte nu på morgonen.
Mest synd är det förstås om LMS som måste åka någon annanstans.. men pressen kommer bli värst för mig som blir nästan ensam kvar med ansvaret för två stadsdelar.

Jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0