definitivt semester

Var tvungen att gå hem från jobbet innan jag blev klar i fredags.. hade tänkt stanna några timmar till eftersom det var så mycket att göra.. men en nyanställds galna ex började terror-ringa och svamla konstigt och eftersom jag inte vet om han är farlig eller ofarlig så hade jag ingen lust att stanna ensam kvar på kontoret.. så jag var tvungen att jobba halva lördagen också..

Efter det dejtade jag dottern och vi drack te och choklad och sen tog vi ett varv via plattan, NK, Åhléns och Hemköp. Lyckades skrapa ihop till tre viktiga julklappar. Bra jobbat.
NK är väldigt intressant ur ett socialantropologiskt perspektiv (det bästa perspektivet).

Igår var det meningen att vi skulle julstäda som galningar... och tvätta..
Men då slog den stora segheten till och jag kom på att jag jobbat 13 dagar i sträck och att det var naturligt att jag var lite trött och bara ville lyssna på P3-dokumentärer och spela mahjong.
Svängde ihop lite kolasnittar innan jag gick och la mig bara för att åtminstone ha kommit i gång.
Dom blev extremt läckra. Tack Leila.

Eftersom jag nu förlorat en dag så är det nu väldigt hårda bud.
Idag ska jag följa med sonen till doktorn, följa med sonen till banken, släpa hem en gran, städa och baka.
Och.... MYCKET VIKTIGT... rent teoretiskt planera alla julklappar och vad som ska finnas på julbordet.

GULDLOCK!!!!
Jag ska nog in till stan och handla julklappar imorgon tisdag så tidigt det går. Om du vill hänga på!!?
Annars har vi ju onsdag och torsdag också men jag vet inte riktigt om jag kommer att vara hemma eller inte då.. beror på hur långt jag har hunnit med allt..

BILREGISTRET!
Jag har mitt gamla nr nu. Dvs. 076-650 55 59.
Och jag räknar med att träffa dig imorgon tisdag! Gärna på NK!

Kommentarer
Postat av: Bilregistret

NK är perfekt mötesplats! Jag hör av mig när jag är färdig med mötet! Ringer på gamla numret :)

2010-12-20 @ 09:45:56
Postat av: Guldlock

Satsar på imorrn då.

2010-12-20 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0