en annan dag

Min mage spårade ur på väg till jobbet igår så jag var tvungen att vända... hade bara hunnit utanför dörren tackochlov.
Skräcken är ju att sitta på tunnelbanan och... ja.. man kan ju föreställa sig..
Tanken var från början att avvakta tills magen verkade ok och sen åka in till jobbet, men LMS tyckte att jag lika gärna kunde stanna hemma hela dagen.. så då gjorde jag det.
Och jag tror det var välbehövligt.
Magen var lite sisådär fram till lunch och sen var jag bara så trött.
Möjligen kan mageländet bero på detoxen.. men jag fattar inte hur och varför.
När jag detoxar så lägger jag inte till så mycket konstigt.. min mage är ganska van vid frukt och grönsaker.. jag tar mest bort en massa socker och salt...
Det känns ju dumt att stanna hemma från jobbet p.g.a. en självpåtagen diet.. men samtidigt är det kanske ett tecken på att det händer något i kroppen...
Nu hoppas jag innerligen att allt är lugnt idag för jag vill verkligen jobba!!!
Har en massa måsten som jag måste pricka av innan helgen och jag behöver verkligen vara effektiv.. är trött på att ha ont någonstans hela tiden.. magen, foten, huvudet..
Just i denna stund så har jag inte ont någonstans.

Vad gör man då en dag hemma utan vare sig internet eller storytel???????
Jo.
Man...
*löser japanska bildpussel
*kollar på morgonprogram
*kokar blåbärsgröt
*gråter ögonen ur sig till Extreme Home Makeover
*lyssnar på "Ingemarsson i P1"
*diskar och skurar spisen
*ser på Oprah
*badar oljebad (den här köldframkallade torrheten driver mig till galenskap)
*dricker te
*klappar katt
*kokar blåbärsgröt en gång till
*ser dokumentär om dödshjälp
*får en present av dottern
*gratulerar sonen till godkänt psykologiprov
*byter sim-kort fram och tillbaka (tidskrävande)
*tittar på "Ladies på Östermalm" och skrattar åt Gääääääbi, gäspar åt Grete och mår lite illa av den där Oppenstamskan.. antingen är hon extremt osympatisk eller så är produktionsbolaget väldigt elaka.. noll charm eller glimt i ögonen och hela tiden det där förstelnade ansiktsuttrycket och så pratar hon om sig själv som "mamma" när hon tilltalar sin 10-åriga dotter... Fast den allra roligaste personen i programmet måste ändå vara....Roger Morgan! Den levande skyltdockan!
Morgan till höger förstås...


*slutligen somnar man till Seinfeld... synd att det jämt går så sent.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Jag älskar Grete Qviberg.... Och Gaby.... Men Grete e bäst...

2010-12-03 @ 07:27:06
Postat av: Anonym

Grete är inte bäst. Hon pratar så tråkigt :(



Mami. Jag försökte smsa igår men i och med att du har telia och att jag har 0 kr så kunde det inte skickas. Jag är ledsen för det men jag lever och kommer hem snart. Ring om du vill. Älskar dig!

2010-12-04 @ 11:23:50
Postat av: Lilla P

http://www.youtube.com/watch?v=XyuYiOrJiLU Så gulligt^^

2010-12-05 @ 01:44:15
Postat av: Anonym

Och den här! http://www.youtube.com/watch?v=5QZ717b7BXo&feature=channel

2010-12-05 @ 01:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0