väldigt speciella

Jag vill bara säga det till långa farbrorn, guldlock och champ.... ok då... bilregistret... att igår när jag läste era kommentarer så kom jag på att ni är väldigt speciella.
Jag är mycket, mycket kräsen när det gäller godkända personer i mitt liv. Mycket mycket MYCKET kräsen.
Och med det vill jag inte påstå att det är något märkvärdigt med lilla mig på något sätt... jag vill bara säga det att dom som jag gillar och kallar mina vänner har alla gått igenom en sträng och skoningslös sållningsmekanism.
Jag KRÄVER en viss nivå av intelligens, humor och allmän charm.
Jag tröttnar lätt på folk och tappar intresset. Jag har en jobbigt stark integritet som för det mesta hindrar mig från att släppa någon inpå livet.
Jag blir ofta trött på mig själv för att jag är såhär.
Det är tveksamt om jag själv hade klarat sållningsmekanismen. Troligen inte.
Jag är enerverande kräsen.
Jag är dessutom associal till min natur.

Resultatet är i alla fall att ni, och några andra få (t.ex. ebs, glamourväninnan, tyskkompisen, rockmorsan om dom råkar läsa här... den där dottern och odågan till son är också godkända men dom är ju indoktrinerade sen fosterstadiet), är mycket speciella och högkvalitativa.
Tycker jag då.
Sen att jag ibland sitter och vältrar mig i självömkan eftersom det troligen inte kommer att komma så många på min begravning... det är ju bara dumheter!
Kvalitet är alltid bättre än kvantitet.
(och därför tänker jag ALDRIG åka till Ullared)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0