avgiftningen

Avgiftningen av min kollega solskenet (och mig) fortskrider.
Nu måste hon klara sig själv över helgen men jag har peppat henne och kommenderat henne så jag tror hon grejar det hela.
Om hon bara vill.
Igår började vi dagen med varsin fruktsmoothie.
Bara frukt.... ingen jäkla yoghurt... och hampafrön som jag råkade ha på jobbet.
Sen blev det örtté.
Utsökt zuccini- och tomatgratäng till lunch, tillverkad av mig.
Rask promenad runt kvarteret för insupning av syre och dagsljus.
Örtté på det.
En och annan morot.

På måndag är det solskenet som står för lunchen så då slipper jag tänka på det.
Perfekt!
Vi kör varannan dag.

Tjoflöjt.
Nu ska jag gå och koka ihop lite bovetegröt!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Ja, själv har jag ätit omelett, kokta ägg, smörgås med salami och gott te =)))

2010-02-06 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0