..

Nu är jag orolig på riktigt för det här med London.
Åtminstone för syrrans del i det hela.
Hon ska ju åka ensam på måndag med Ryan Air från Skavsta och nu har jag hört dels att det knappt går att lyfta från Skavsta pga väderförhållanden och att dom inte tror att det kommer att gå "den närmsta tiden" och dels att Ryan Air har förlorat tillståndet att lyfta från Skavsta, vilket dom håller tyst om... men som innebär att passagerarna blir transporterade med buss till Arlanda... vilket innebär att allt blir otroligt försenat... vilket inte är så jättekul när man bara ska vara borta i 2 dagar...

Fy vad tråkigt om det inte funkar!!!

Idag är jag uppe tidigt för jag har MASSOR att ta itu med!
Igår var en tråkig och seg huvudvärksdag och allt jag skulle göra blev uppskjutet tills idag.
Städa
hämta resväska på jobbet
plugga med sonen
planera London
kolla upp det här med syrrans flyg
checka in syrran

Tyckte sådär om melodifestivalen.
Tyckte bäst om Lovestoned och pop-pojkarna... noll disciplin..
Pop-pojkar är charmiga och energiska och lockar fram den där 14-åringen inom mig som hängde på "gårn" och som var konstant avståndsförälskad i killarna i nian.
Gamla pernillawhalgrenor och peterjöbackar är inte lika charmiga och energiska och lockar bara fram den sura tanten inom mig.
Falsettsångaren med pinnen var rätt kul trots allt.
Och lilla Anna B var väldigt duktig och okonstlad... så lycka till! till henne.
Annars var alla mellanakter bäst.
Christine M är helt otroligt bra i alla imitationer. Sjunger bra gör hon också!
Och Dolph verkar ändå ha en skön självdistans.
Och Måns är helt klart bäst när han får sjunga... då lyser det om honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0