Hey Youhoo däruppe! Hör min bön! (.. och mina stön.. nu måste jag youtuba på Robban Broberg bara för det!!!)

Kan det vara sant???
Går tunnelbanan på gröna linjen igen?????
Det verkar ju helt galet i så fall.
Ett mirakel.

Inatt drömde jag att jag åt en chokladmuffins.
Smakade sådär.
Tror att det bara var en dröm.
Sen drömde jag att jag hostade massor.
Det var också sådär.
Tror att det dessvärre inte var bara en dröm.

JAG VILL INTE BLI DET MINSTA SJUK NU (ÄNNU STÖRRE VERSALER) NÄR JAG SKA ÅKA TILL LONDON OM EN DRYG VECKA!!!!!!!
HÄR HAR JAG KLARAT MIG NÄSTAN HELA VINTERN!!!!!
OCH SÅ BÖRJAR DET KILLA I NÄSAN OCH ROSSLA I HALSEN NU!!!!!!!!
Ska jag ligga och hosta på ett dragigt vandrarhem?
Ska jag träffa en fattig konstnär som ser ut som Luciano Pavarotti (bless his soul) och som sjunger om mina kalla händer så att hjärtat brister för att det är så vackert???
I en europeisk huvudstad??
Det må var romantiskt på en operascen....  och dessutom min favvo-opera...
..men det betyder absolut inte att jag vill vara med om det på riktigt!!!!
Gud! Eller Ödet! Den som lyssnar!
Man måste kunna skilja på halvluddiga dagdrömmar och konkreta affirmationer!
Jag vill heller inte vara med i en bollywood-musikal och börja spotta blod!
Hur gullig Ewan McGregor än är!

Hjärtebristande vackert om kalla händer:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0