Min rollator står i Kanada!

Ville bara informera om det!

..eller....

??

Det kanske bara var en dröm ändå!!?

Jag drömmer så oerhört intressant emellanåt.
Man kan undra vad mitt undermedvetna vill säga...

Vi klappar ju händerna på jobbet när vi får en ny kund.
Det börjar bli så etablerat nu så varje gång någon börjar klappa så sprider det sig genom rummen... en gång hörde jag t.o.m. applåder inifrån toaletten..
Nu har vi även börjat knäppa med fingrarna för nyanställda.
Det är en minst lika rolig händelse... om inte ännu roligare eftersom vi alltid lider av brist på folk.
Vad gör vi inte för att hålla humöret uppe och vansinnet på avstånd!!?

Idag är det stressat och pressat precis som vilken vanlig fredag som helst.
Dessutom måste jag ut på hemligt uppdrag på lunchen. Jag bara måste.

Matmässigt:
Eftersom solskenet var sjuk igår också så kunde jag äta samma svampstroganoff och råris till lunch som i onsdags.
Praktiskt.
Räckte till middag också.
Jag slarvar något erbarmerligt med drickandet. Har liksom inte tid att springa på toaletten.
Blåbärsgröt med äpple till frukost blev det.. och jag tror det räcker till idag också.
Efter det måste man borsta tänderna annars ser det ut som om man har snabbhalsat en flaska rödvin.
Hade ju tänkt koka ihop en tomatsås till lunch idag... men eftersom jag blev kvar på jobbet till kl 21 igår (och by the way fick MASSOR gjort.. dock bara en promille av det som ligger och dammar på skrivbordet..) så får det bli sötpotatissoppa istället som jag redan har här hemma i kylskåpet.
Solskenet får tycka vad hon vill om det.
Hon kommer att tycka att det är mycket, mycket osaltat.
Sötpotatis OCH morötter blir väldigt, väldigt sött.
Men lite fetaost och örtsalt på det och så tycker i alla fall jag att det duger.

MEN... beträffande detoxen.... jag måste säga att det går alldeles utmärkt!
Jag äter gott och regelbundet och har hittills inte haft något problem med att avstå från giftigheter.
Jag sover nonstop och kanske kanske att jag har lite mer energi med tanke på att jag jobbat över två dagar i sträck och dessutom varit effektiv..
Torrborstning och nässköljning får jag ta igen i helgen.
Ahhh! Nässköljning!
Som ett dopp i en sval pool!
(Ajjjjj! Torrborstning!
Som att få lite stryk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0