ojojojoj

ojojojoj
Nu måste jag skärpa mig om jag ska hinna.
(fick en hel del gjort igår men inte det jag skulle)
5,5 dagar kvar på jobbet innan London.
Igår bokade jag biljetter på Electric Cinema!
Alice in Wonderland ska vi se och vi ska sitta i fotöljer med fotpall och dessutom bjuds det på "mad hatter tea-party" med fingersandwiches, cupcakes och cocktail!

Jag är ju egentligen principiellt emot 3d-filmer av solidaritetsskäl p.g.a. den enögde sonen... det krävs ju två fungerande ögon för att se 3d.... men.... bestämde mig för att principerna inte gäller då sonen och jag befinner oss i två olika länder..

ojojojoj
måste tvätta håret
(även om det känns lite suicidalt att sticka in mitt elektriska hår i duschen)
ojojojoj




Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

Du och ditt elektriska hår....

2010-02-25 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0