pestens tid

Bråttom nu.
Bara jag och che på kontoret idag och kräksjukan härjar skoningslöst bland både personal och små tanter och farbröder.
Solskenet är fortsatt magsjuk och långafarbrorn är ledig idag.
Vad som helst kan hända!!

Det blev sen lunch igår efter min lilla uterunda förbi 4 damer och 1 herre... men jag kokade mitt ris i 45 minuter och den där svampstroganoffen var riktigt god!
Det blev över och finns kvar till idag också.
Det går hur bra som helst med ätandet och jag sover som en prinsessa... dvs som törnrosa.. klubbad och 1 natt är inte riktigt nog.. 100 år låter mer lockande..
Däremot har jag inte lyckats förmå mig till citronvatten och torrborstning... för att inte tala om nässköljning.. när jag går upp såhär tidigt.. hinner liksom inte..
Får ta igen det i helgen.

usch usch
är faktiskt lite nervös inför dagen...
bäst att skynda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0