Res-tema

Hörrni tjejer!
Som jag ska resa till London med!
Vad säger ni om det här som vårt leading-tune???
Jag kan ordna med laminering av texten.

Lilla p... om du fixar koreografin... jag tänker mig att vi liksom rör oss framåt (mestadels) samtidigt som vi liksom skymmer solen med ena handen ovanför ögonen och spanar lite åt olika håll i kombination med lite rytmiska knäböjningar... nåt sånt!

Och King L... du kan väl fundera lite över det här med grupperingarna och för att inte tala om omgrupperingarna!
Du kanske kan lära ut lite militäriska kommandon... banka in lite disciplin i oss... så det blir någon ORDNING!..... vi är inte så bra på sånt nämligen...

Funderar också på hur vi ska få fram dom rätta ljudeffekterna.
Tänker mig en rätt stor spiral av något slag.
Eller mungiga.
Vad tycker ni?

Hör här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0