toydog

Sötaste leksaksvalpen är här. Väger något hekto. Mycket behändig.
Tänk en sån där liten batteridriven sak som rätt vad det är gör en volt.
Precis så.
Fast volten blir mer ett högt upphopp åt det ena eller andra hållet.
Sylvassa tänder, tokpigg, älskar hela världen, huvudet på sned och örona framåt och så DOINK!... stenhård sömn....
Vi är kära jag och sonen.

Jag och leksakshund såg melodifestivalen och vi tyckte väl... sådär..
Det var bättre förra gången.
Helt ok att Andreas gick till final.
Den andra.. vattenpojken.. tyckte jag var lite tjatig.. blev trött på den redan vid första lyssningen..
Gillade såklart den där espinosa-tjejen... som en ung Agneta Fältskog.. vackert och rörande.. kanske inte riktigt i sitt rätta sammanhang..
Sen komasomnade vi.

Jag åt gift igår igen.
Det förvånar mig inte.
Det är precis det som är faran med att trilla av vagnen.
Nu blir det stenhårda tag och jag ska köpa methodraine och köra det dom sista 20 dagarna innan London.
Idag ska vi åka in till kontoret och hämta grejer.. måste sitta hemma imorgon och jobba JÄRNET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0