var är vagnen?

Om jag hade trillat av vagnen igår så är jag nu helt och hållet frånåkt... vagnen finns inte längre i sikte...
Och det är långafarbrorns fel!
Fast rent officiellt och kontorshierarktiskt sett så är det che's fel.
Han är yngst och grönast och få därmed ta skulden för allt!

Långafarbrorn med sambo MM bjöd på tre vodkabaserade drinkar och då är det svårt att begränsa sig... man måste ju dricka alla..
Om man är bjuden på middag så kan man ju inte bara äta förrätten och sen avböja resten av menyn.
Drinkarna var goda och starka och sällskapet var trevligt och allt var bra... fast tre drinkar är definitivt två för många för mig.
Inga direkta skandaler... möjligen blev bästachefen liite pratgladare än vanligt (knappast möjligt)..  och möjligen var tomteblosset den som hördes minst för en gångsskull..
Det trista med det hela för min del var att jag visste att jag var tvungen att åka heeela vägen hem hit till yttersta gettoförorten... men det gick bra...
Har nu sovit i 6 timmar och ska jobba hemma fram till lunch.
Min mage är urspårad.. och jag vaknade med nackspärr men annars känns det rätt skapligt trots allt..

Nu måste jag bara spåra upp den där vagnen och klättra ombord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0