victory!!!

Jag besegrade sömndemonen och lyckades väcka mig själv i tid!!!
Jag har nu kompletterat mobil-alarmet med en rosa glitterväckarklocka och det var tydligen vad som krävdes.
Trött kommer jag att vara idag eftersom jag nog bara sovit 4 timmar... men det är nog ingen fara för det är ju NYCKELSKÅPSKURS på eftermiddagen.
Det är viktigare och mer komplicerat än vad det låter.
Vi ska få elektroniska nyckelskåp som håller reda på vem som har tagit vilka nycklar och det är ju bra om det är någon som begriper sig på dom.

Usch.
Igår var det hektiskt.
Jag och solskenet var stundom lätt panikslagna.
Särskilt kl 16 när alla kom och slängde nycklar på mig som jag skulle koda in.
8 nya larmkunder var det.
Då gäller det att fokusera så det inte blir fel...
Det gick nästan!
Jag tappade koncepterna en aning ett tag när jag stod med en knippe nycklar i handen som jag inte visste vems det var.
Även den bäste kan knäckas på det där stället.

(Jag kommer att få återbetala bostadsbidraget för 2008.
Blä.
Men jag har en plan.
Det ordnar sig.
Jag tar itu med det efter London!)

Nu hårtvätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0