working machine

Idag är det fullspäckat schema på jobbet.
Jag är på god väg att få ordning på allt mitt kaos.
Priset är dock att jag har nollkoll på allt annat som händer på jobbet och att jag sitter kvar på kontoret till klockan nio varje kväll.
Så det är ingen normal arbetstakt och det kommer inte att fungera i längden.
Nu är målet att inte lämna en massa högar efter mig när vi åker till London.

På lördag är det melodifestivalen.
Naturligtvis hejar jag och alla i min omgivning på coolaste och snyggaste tjejerna i Crucified Barbara!
Och den allra coolaste och snyggaste är deras trummis... så henne lär man väl inte få se så mycket av....
När hon inte är ute på världsomspännande turnéer så är hon gäst hos verkligheten.. hos oss i hemtjänsten på Kungsholmen!


Nu måste jag tvätta håret.
Det är en elektrisk katastrof.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Hur kan ditt hår alltid vara elektriskt?

2010-02-19 @ 06:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0