a little love

Jaha.
Då är det bara att gå och lägga sig för att ta itu med nästa vecka imorgon =(
Det är verkligen tråkigt att vara såhär uttråkad.. och det är ju bara man själv som kan göra något åt det..
Jag har i alla fall varit duktig idag och lagat budgetmiddag på det som fanns hemma (nästan).
Det blev linsbiffar med coleslaw.
Sådär kan man väl säga att det allmänna omdömet var.
Coleslawen var helt ok men biffarna var inte så värst biffiga.
Dom ville inte hålla ihop så det blev lite rörigt.
Men ändå!
Sen kollade vi lite på Twilight och samtliga (jag, son, dotter) önskade att vi var Bella.
Fast det är ju lite konstigt att Cedric Diggory plötsligt är vampyr.
Men kul att han lever igen.
Nu väntar vi på att chokladkladdkakan som dottern har bakat ska svalna i kylskåpet och sen ska vi tröstäta den med grädde.
Söndagsångesttröstätning.

Nya tag imorgon!
Imorgon är ju trots allt en annan dag.

Här är en bra låt som jag precis hörde från sonens dator och som jag typ glömt bort:
(vila i frid lilla Arthur Lee som tydligen gick bort sommaren 2006)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0