Är allt ok Guldlock???

Igår när jag ilade till tunnelbanan så började det plötsligt låta ur min handväska.
Insåg efter några sekunder att det var "Run to the hills" som spelade.
Märkligt tänkte jag... men det kanske är den spjuveraktige sonen som bytt ringsignal i smyg... IGEN!!!!
Ignorerade och ilade vidare och tänkte att det tystnar väl snart.
Men det gjorde det inte.
När jag väl halade upp mobilen på perrongen så visade det sig att min telefon på eget bevåg, trots knapplås, öppnat mediaspelaren och valt ut "run to the hills".
Skumt tänkte jag... men skumma saker händer ju mellan varven så det var ju inte mer med det..
Tills jag kom på att det kanske var ett NÖDROP från Guldlock.
Hon kanske var i någon knipa och telepatiserade allt vad hon kunde.
Och så började det spela iron maiden hos alla hon kände. Samtidigt.
Därför vore jag glad och tacksam om du kunde konfirmera att allt är väl, Guldlock!

Om det inte var du så väljer jag att bara se det som ett gott tecken.
Ett litet soundtrack till min gråa förortsmorgon.
Passade ju utmärkt bra eftersom jag typ sprang (tolkningsfråga) mot kullen (perrongen som ligger en rulltrappa upp).
Det hade ju inte varit ett lika gott tecken om den började spela "highway to hell".
Det hade också varit ännu märkligare eftersom jag inte har den i min mobil.

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Guldlock rapporterar att det var inte något nödrop. Eller kanske var det det från mitt undermedvetna. Sitter och tentapluggar och det vill man alltid bli räddad ifrån!

För övrigt så kan jag meddela att HSV-1, Herpes Simplex Virus 1, i folkmun känt som munsår, ej smittar via luften. Dock är det väldigt smittsamt vid för exempel hångel. Men jag misstänker att du och den som det nu var som hade munsår inte hade hånglat. Så förmodligen har du blivit smittad av någon annan. Kanske för många herrans år sen. För virsuet kan ligga latent i kroppen hela livet...utan att uttrycka sig i munsår.

Läser alltså immunologi och bakteriologi/virologi nu. Herpes återkommer i alla möjliga former. Jag kan berätta massor!! Eller snarare, jag borde kunna berätta massor men tycker inte riktigt att jag kan det. Än.

Jag kommer vara i Sthlm den 23:a januari till 1:a februari. Dejta?! :)



Tack för att du checkar av om jag telepatiserat. Jag tror på sånt!



Kram!!

2010-01-13 @ 10:42:16
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Pow

Jag vill också träffa guldlock då!!

2010-01-13 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0