pre-revolution

Såhär snitsiga filmaffischer hade dom i Iran före revolutionen. (man kan undra hur dom ser ut efter)
Dom flesta var ännu bättre och klatschigare men det här var den enda dom hade på etnografiskas hemsida.
Men ändå!
Man kan ju ana dramat!


Jag är inte riktigt frisk.
Och då menar jag utöver min vanliga status.
Jag vaknar med sjuk-känsla i halsen, killekill och hostihost, täppt i näsan, ont i ena ögat (men det syns inget) (ÄN!!!) m.m. m.m.
Svårt att släpa sig upp.
Sover nonstop hela natten (vilket är BRA!!!), men har liksom aldrig sovit klart.
Och så är det ju så kallt.
Man fryser och fryser.

En sak som jag tycker är lite intressant:

Crucified Barbara ska vara med i melodifestivalen!
Så otippat.
Nu hoppas jag på oändliga mängder inside information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0