Ensam uppe

Det känns som om resten av världen ligger och sover.
Inte en enda uppdatering på min vanliga bloggingrunda.
Nu blir det svårt.
För nu ska jag ju bara blogga om vad jag gjort och inte om vad jag ska göra.

Jag har ätit godis, lyssnat på ljudbok och sovit.
Katterna tyckte inte om raketerna vid tolvslaget.
Jag sa till dom att det inte var någon fara men dom verkade inte tro mig.
"Det är kanske ryssen som kommer!" läste jag i deras uppspärrade ögon.
"Eller al quaeda!"
"Eller en gigantiskt stor HUND!" (naturlig fiende nr 1)

Oops! nu googlade jag på hur man stavar al quaeda (lite delade meningar om det).
Undrar om det sa pling och tändes en röd lampa i FRA-högkvarteret nu???
Någon måste ju se till att dom är på alerten.
Kan ju inte sova bort hela nyårsdagen.

Kommentarer
Postat av: Goldielocks!

Gott Nytt År!

Lät som en skön hemmakväll. Och bra nyårslöfte med detox. Tror jag kanske norpar den idéen.

Barcelona är vackert och vädret är kanon.

Fick världens mest otrevliga nyhet här om dagen. Kära far hörde av sig för första gången sen september. För att tala om att han ska flytta till Danmark, på söndag. 40 min från mig. Förhoppningsvis blir det endast 3 månader men skulle inte förvåna mig om det blev längre. Jaha. Så har jag farsgubben runt knuten när jag åker till Odense på tisdag. Du kan tro att jag är lycklig.

Men jag är bestämd på att 2010 kommer, trots detta, bli ett kanonår jämfört med 2009.

Tack för senast. Det var mysigt!!

Nu ska jag börja min dag.

KRAM

2010-01-01 @ 12:35:13
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0