goldielocks is in the air

Hmmm.
Om nu inte Guldlock telepatiserar så tror jag i alla fall att universum vill förbereda mig mentalt för hennes snara ankomst hit till landet.
Samma dag som "run-to-the-hills"-incidenten så satte jag på tv:n när jag kom hem... vilket jag typ ALDRIG brukar göra nuförtiden.
Och så zappade jag fram till tv 400... vilket jag verkligen ALDRIG NÅGONSIN brukar göra ever...
Och vad var det för program då?????????
Om inte BUFFY!
Första avsnittet i första säsongen.
Det kan ju knappast vara en slump med så många och så uppenbara guldlocks-tecken på en dag!!!

Kommentarer
Postat av: Guldlock

MASSOR av telepatisering för att bli hjälpt bort från tentaplugget. Jag vet inte vad jag avskyr mest, bakterier och virus eller odds ratio och kumulativ incidens!?! Biomedicin vs epidemilogi och statistik. Det är frågan. Eller så är det som du säger, förbereda dig på att jag anländer till kära Svedala snart. Då ska jag läsa läsa läsa, skönlitteratur. Jag längtar ihjäl mig efter sådan avkoppling! Och dejta! Er! :)

Kraaam!

2010-01-14 @ 20:38:51
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0