GRATTIS SYSTER!

Hurra!
Och gratulerar!

Idag är det 30 år sen du föddes lillasyster.

Därmed kan jag konstatera att 30 år är en evighet och ungefär så mycket man kan komma ihåg.

Jag minns att du skrek som ingen annan.
Jag minns också att jag var omåttligt stolt över dig!
Sötaste och gladaste ungen in the neighnourhood.
(när du inte skrek)

Vad kul att du blivit stor och att du blivit mamma och att du har träffat en schysst snubbe!


Att livet blivit bra!

Du ser!
Livet är en resa och kris är utveckling och man ska aldrig, aldrig ge upp förrän den feta damen sjunger.

(kan du tala om det för mig! snälla!)

Stora Kramar!
Idag ska vi bowla asset av oss!
(om vi någonsin hittar till Sickla Bowlinghall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0