kattnatt

Klockan är snart sju och jag har sovit gudomligt skönt!
Känner mig nästan utsövd.
Ska gå till tanten nu kl 8... och ikväll behöver jag troligen inte gå dit.. ska bara trygghetsringa henne.. hon tror hon klarar sig själv. Hoppas!
Mina enda planer för idag är att ta det luuuuuuuuuuugnt.
Allt utöver det är en ren bonus.
Jag har tröttnat på vintern.
Har svårt att stå ut i kylan.
Det gör ju ONT varje gång man går ut.
Man borde ju hoppa och skutta för att få upp värmen.. men istället blir man alldeles stel och otymplig.
Både inne och ute.
Inatt hade jag i alla fall en levande värmedyna precis under hakan.. hela tiden tror jag.
Frasse brukar starta där, men sen brukar han lägga sig längre ner.
Inatt måste han ha fattat att det var bäst för hans framtida överlevnad att hålla mig vid liv.
Spinn, spinn under hakan.
Det var nog därför jag sov så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0