London kallar

Första sovmorgonen på flera veckor!
Heeeeeelt underbart.
Vaknade visserligen kl 05.00 av att det spelades skränig musik.. släpade mig ilsket upp och hittade sonen i köket!
Där satt han och chattade.
"Är du drogad?" undrade jag och inspekterade hans pupiller... vilket inte är så lätt eftersom dom dels knappt syns i hans mörkbruna ögon, dels redan är konstiga p.g.a. stenen-i-huvudet-incidenten förra året... samt dels att jag inte vet vad man ska kolla efter...
Tror dom såg ut som vanligt.. och han verkade normal utöver det faktum att han satt i köket kl 05.00.
Luktade på honom... som vanligt det med... lite diverse som vi inte ska gå in närmre på.
Plockade fram den bestämda mammarösten och beordrade honom att gå och lägga sig.
Vacklade tillbaks till sängen och somnade om.
Dom är konstiga dom där tonårssönerna.
Och nu är jag alltså utsoven och inga plikter har jag... förutom att vila och ta igen mig!
Rätt sköna plikter.
Igår bokade vi vandrarhem i London!
wohoo!
Det kommer att bli bra.
Vi bokade in oss i ett 4-bed-room for females only.
Vilket är bra när tjejerna ska gå ut och festa och jag vill stanna hemma.
Dessutom lyckades vi boka in syrran i samma rum de två nätter hon är där.
Och det ligger centralt och fint med gångavstånd till Piccadilly (långpromend) och med tunnelbana runt hörnet.
Har varit lite tveksam ifall jag verkligen ska åka eftersom jag känner mig hopplöst pank... vet inte hur mycket jag kommer att hinna skrapa ihop... men nu känner jag att jag kan nog åka även om jag inte har så himla mycket pengar... bara att vara där och strosa omkring och vara ledig och läsa en massa böcker och käka på snabbmatställen... det duger fint för mig...

Kommentarer
Postat av: The daughter

THAT'S THE SPIRIT!!!

2010-01-16 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0