nyårslöftesrapport 2

  • jobbade ca 3 h... alltså med jobbjobb som jag tagit hem från jobbet...
  • tvättade.. men kunde tyvärr inte mangla eftersom någon i.d.i.o.t. tagit bort mangelduken..
  • hetsade inte upp mig över det mer än i tre sekunder
  • gick hem och strök
  • detoxifierade köket i en halvtimme med skalmanmetoden... hann väldigt mycket!

Utöver det gick dagen åt till att ta sig fram och tillbaks till Sickla "haven of whitetrash" Köpkvarter i Nacka, samt till själva bowlingen och firandet av syrran.
Och det är väl ok att det fick uppta lite av min dyrbara tid.

Är nöjd med mig själv men känner mig som ett vrak.
Hittills har jag inte hunnit detoxifiera mig själv något.
För att kunna göra det måste jag röja undan dom andra bitarna först.
Dom stressar och tynger mig.
Men cool it snälla lilla mig!
Det har gått T.V.Å. dagar av 2010.
Sluta hetsa ditt pucko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0