oviktiga saker

Det tar längre tid än väntat med tidrapporterna.
Har precis snackat med chefen och hon tyckte det var ok att jag bara jobbar hemma idag.
Skönt.
Genast slutade jag jobba och gick och tog en dusch.
Var tvungen att tina upp lite.
Nu ska jag göra klart det sista och sen tänkte jag ge mig ut en sväng.
Måste proviantera.
Jag skulle helt klart inte klara av att jobba hemma för jämnan.
Skulle inte kunna skärpa mig.
Det skulle inte bli någon ordning.
Men det är det ju inte på jobbet heller i och för sig.... enligt personalen (med Mörkret- queen of darkness) i spetsen.
Långafarbrorn är sjuk och solskenet har plockat in terminatorn på kontoret som hjälp.
Terminatorn har potential.
Fast ingen är ju som Che.. och han är i Chile och kommer inte hem förrän i  början på februari.
Vi saknade honom redan innan han åkte.

Nu ska jag knarra iväg till affären!








Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Vem är terminatorn?

2010-01-07 @ 16:29:37
Postat av: Guldlock

Undvek precis en chat-konversation med IT på Facebook.

"Den" sa hej, hur är läget?

Jag kontra med att logga ut med dunder och brak!

Ha!

2010-01-07 @ 18:12:39
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Guldlock igen

Bloggen i träda igen. La precis upp lite bilder på fejjan från Barcelona...de är de enda nyheterna som kommer tror jag. Fast man vet aldrig. Det är trots allt tentaperiod nu och det är då jag brukar använda bloggen.

Förresten så har IT kommenterat på en av mina bilder från Barca. Jag får lite ont i magen. Den skrev på min wall för några dagar sen...sen försöker den chatta med mig idag, jag loggar ut i ren protest (=hint att man inte vill snacka för den som har normala sociala förmågor...vilket iofs inte IT har så kanske inte ska vara så förvånad över att den kommenterar på mitt foto några timmar senare?!).

2010-01-07 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0