pain

Hu vilken huvudvärk jag hade igår!
Var t.o.m. tvungen att gå hem tidigare från jobbet.... eller... jag gick hem när jag slutade.. vilket ju är tidigare än jag brukar... kunde ändå inte göra någon nytta.. svårt när man inte kan vrida på huvudet..
Jag tror att det är bra idag.
Jag hoppas att det är bra idag.
Jag har massor, massor, massor att göra!
Idag är också en sån dag när vi alla är där.. så det vore himla bra om jag kunde få undan lite papper... vem vet vad som hinns torsdag och fredag...

Sonen lagade delikat budgetmiddag igår.
Überstark köttfärssås med spagetti.
Jag piggnade till på kvällen efter lite sömn och mat och tur var det för då kunde jag titta på två avsnitt av Buffy.
Det var avsnitt 2 och 3 i säsong 1.
Dom är så små och söta.. och det är fortfarande mest småskojigt och inte så blodigt allvar.
Vi hade ju en period för några år sen när vi tittade på Buffy varje dag... tack Guldlock!!!.... så det väcker en massa minnen och känslor bara vi hör signaturmelodin.. skulle vilja ha den i mobilen!
Dottern tjatar redan om Spike men jag blir lite orolig för att vi ska associera honom till en viss Brigitte... skulle kännas mindre bra..
(förresten så sa "hon som kopplar in larmen" till mig att hon träffat brigitte och att "hon" sagt att hon bara var sjukskriven från oss... well I dont think so! sa jag till larmdamen.. och sen sprang jag och dubbelcheckade det med bästachefen... tänk vad hemskt om hon skulle komma tillbaka!!!!! Fasa!!!)

Dagens budget a la carte:
pasta med tomatsås!
nudlar till lunch
och lotsandlots med vatten och frisk luft... vill inte ha ont i huvudet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0