P.S.

Är det någon mer än jag som har noterat att det är ganska kallt ute?
Idag trodde jag nästan att min nästipp skulle trilla av...
Sen trodde jag att den hade gjort det eftersom jag förlorade all kontakt med den... men jag kollade i spegeln när jag kom hem och den sitter där den brukar.
Är det inte lite spännande???
Lite the day after tomorrow....

Vilket gör att man blir glad för man tänker på Jake Gyllenhaal.
Vilket gör att man blir ledsen för man tänker på Heath Ledger.

Jag skulle bra gärna vilja ha en fjärrkontroll till min hjärna så jag kunde hoppa tillbaks till förra spåret (Jake G och glad).
Och en usbport för att kunna tanka ner lite.
En säkerhetskopia vore praktiskt.
Ska det vara så omöjligt???
När dom har humanoider i Japan och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0