sovmorgon

En timmes sovmorgon har jag fått idag.. eftersom jag ska gå till lilla tanten runt hörnet.
Sen ska jag sitta hemma vid köksbordet och jobba med lönesystemet för det är deadline imorgon för chefen och innan dess ska ju jag vara klar och jag har inte hunnit med det innan..
Och sen åka in till jobbet.
Skönt att slippa morgonen där,men hoppas det inte tar alltför lång tid med tidrapporterna.. trååååkigt är vad det är.. vill hellre vara på kontoret!
Jag har sovit och sovit och drömt och drömt.
Om personal och tanter och farbröder och matlådor.
Kanske har jag tagit igen lite sömn ändå.

På söndag kanske jag och ebs ska gå på etnografiska muséet.
Sista chansen att se deras utställning om trafficking... som känns mycket väsentlig och inte riktigt ignorabel.
Tyvärr har vi missat Gaza graffiti som var sista dan igår.
Synd.
Men äta på deras Matmekka ska vi. Det är tydligen thailändskt tema den här veckan.

Blev deppig när jag läste att jorden troligen kommer att förintas om ca 10 miljoner år av en vit dvärg.
Tycker inte om tanken på att inte allt kommer att fortsätta som vanligt även om inte jag är med.
Men vid det laget kanske hela mänskligheten har lyckats teleportera sig någon annanstans.
Hoppas!
*håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: anne

godmorgon ^^

2010-01-07 @ 07:11:14
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0