sun-day

Har verkligen kämpat för att sova uuuuuuut idag!
Jag vet ju att jag behöver massor,massor av sömn... men jag får bara ont i huvudet och känner mig stressad för att jag måste jobba..
Jag måste ju fixa all tidrapportering som jag inte ens hunnit titta på dom senaste två veckorna.
Det gick såklart bra att jobba igår även om det var ännu kallare än i förrgår.
Tanterna var lite snurriga och berättade glädjestrålande för mig att igår var den där A från  kontoret där och det var så trevligt och hon var så bra! (vilken tur att dom inte klagade!)
Jamen, det är ju jag! sa jag.
Jahaaaaa! sa dom... inte riktigt övertygade...
T.o.m. Smokie Lady blev besviken och sa att hon trodde att en annan A skulle komma.. hon hade väntat hela dagen på det..
Vilken annan A är det då? frågade jag.
A från kontoret!!
suck
Jag ger tydligen ett väldigt bra men ändå flyktigt intryck.

Nu tänker jag göra dom förbaskade tidrapporterna.
Och sen krypa ner under täcket igen och sova eller se på animal planet.
Måste ladda batterierna inför kommande vecka som verkar bli besvärlig.
Ingen långafarbror förrän på onsdag..
Bara jag och solskenet måndag och tisdag förutom tisdag efter lunch för då ska jag på nyckelskåpskurs minsann.
I Täby av alla gudsförgätna ställen. Point of no return.
Och på torsdag ska jag på kickoff för något kvalitetstjolaho på Långholmen.
Och på fredag ska solskenet till Östermalm.
Och frågan vi alla ställer oss är:
Var är den där Che????
När kommer han tillbaka????
Snart tror vi, men vi vet inte riktigt för bästachefen har slarvat bort hans semesteransökan.
Det är spänd förväntan varje dag och sen blir det som värsta surprisen när han väl kommer!!!

Nåväl.
Lite Londonsurfning och sen löner.
Och sen animal planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0