tjingelingpling

P.g.a. försovningar och tekniskt trassel har jag inte kunnat skriva något här den här veckan.
Inkassogrejen är fixad kan jag meddela så ingen oroar sig.
Det var ingen fara med det... men utslängd från storytel.se är jag och efter lite funderande har jag bestämt mig för att så får det förbli.
Jag har böcker att läsa så det räcker... believe you me..

Fick ett ryck igår och jobbade kväll och det ska jag göra idag också.
Sista chansen att få lite extrapengar till London.
Det är alltid hur kul som helst att få komma ut och träffa dom små tanterna och farbröderna IRL... det är alldeles för sällan... men det var jobbigt att ta sig hem kl 23.00 i polarkylan och med en tunnelbana som fungerade... sådär.. fick gå av och stå och vänta i 6 minuter i Vällingby för att tåget (som egentligen skulle gå till Hässelby) skulle vända där... förbenat kallt och upprorsstämning!
Jag kan iallafall hälsa till Guldlock och domaren från Smokie!!!!
Det var första gången jag träffade henne på nästan ett år och först kände hon inte igen mig.. men när hon fattade att det var jag blev hon först alldeles mållös och sen blev hon helspeedad och piggare än någonsin enligt min kollega... totalt glasklar i huvudet med full koll på allt och alla..

Ska alltså jobba ikväll igen och det innebär att jag måste gå hemifrån vid 15-tiden.
Ska leta pass och betala räkningar innan dess.... blähätråkigt!
Hade gärna sovit längre.. men det gick inte..

Nu ska jag läsa bok.
Måste se hur det går för Julia och Connor.
Jag tror dom får varandra på slutet.. men vägen dit är oerhört lång och komplicerad.
När jag har läst ut den här boken ska jag läsa "Den hemliga historien" av Donna Tartt.
Jag har läst den förut och jag vet att jag älskade den och blev beroende men jag kommer inte ihåg ett endaste dugg.
Såg till att dotternspojkvän fick den i julklapp och han älskade den och blev beroende (det är likadant för alla)... så nu måste jag helt enkelt läsa om den.
For your information.

over and out

Kommentarer
Postat av: Goldielocks!

Fd Kommissarie eller inte - detektivandet finns kvar...

IT's nya blogg levereras härmed: http://annatvetej.blogg.se/



OCH hälsa massor till Smokie! The seeega old lady!

2010-01-30 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0