vill bort nu

Sovmorgon idag.
Rentav sovdag.
Och jag behövde det så väl.
Har surfat runt i cyber-London och är praktiskt taget redan där.
Nu ska jag planera vad vi ska äta den här veckan.
Det är extrem budget som gäller.
Hälsan får komma sen efter London.
...
Usch. Jag känner mig extremt trött på jobbet.
Det är inte det att det är stressigt och svårt att hinna... det är mer att jag känner mig uttråkad på hela grejen..
Samma, samma hela tiden.
Jag behöver semester helt enkelt.
Och jag som hade tänkt tillbringa sommarsemestern ute i skärgården.
Det blir nog inte så.
Av lite olika anledningar som har med mina nyårslöften att göra.
...
Det blir nog bra ändå.
Känner mig bara lite missmodig idag.
Söndagsångest.
Inget som inte lite Animal Planet kan bota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0