electric

Nu är vi ute på landet.
Det är vackert.
Allt är så grönt så grönt och solen skiner.
Mitt hår är som en elektrisk pälsmössa.
Jag har blommig klänning.
Jag har med mig min sten och lupp som jag fick av pappa när jag var liten.
Tänkte lägga dom på kistan ett litet tag.
Jag längtar tills den här dagen är över.
Samtidigt vill jag inte vara någon annanstans.
M verkar må bra.
Brodern verkar också må bra.
Dom andra har inte kommit än.
Igår kväll öste regnet ner och sen kom solen och det blev en stor regnbåge på himlen.
Ljuset blev elektriskt och allt såg helt kolorerat ut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint! Tänker på er!

2010-06-04 @ 23:28:01
Postat av: Långa Farbrorn

Hej hej!! Tänker på er och jag saknar dig innerligt.....=((( Kram

2010-06-05 @ 02:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0