happy pappy birthday to Me!!!

Tack så mycket!
Inledde festligheterna igår med en rejäl inventering och omorganisation av vardagsrummet/ sovrummet/ verkstaden/ the ultimate haven of entertainment.
Det blev bra. Är nöjd.
Nu har jag nämligen någonstans att ställa presenten jag ska få av dottern.
Nämligen..

EN SYMASKIN!!!!!!

WOAHOOOAA!!!

Det har jag önskat mig av mig själv i år och dar men tji har jag fått.
Dottern har noterat det och hon har nu förbarmat sig.

Förutom det blev jag

  • väckt med skönsång
  • uppvaktad med snygga munkar med festliga födelsedagsljus i (ja alltså.. munkar av den ätbara varianten.. hade varit synnerligen märkligt.. men dock coolt.. om det hade stått ett gäng mänskliga munkar i köket och sjungit något sakralt.. med ljus i..)
  • och det största fruktfatet.. såg ut som en kapplöpningshatt.. minst!
  • serverad te
  • till tonerna av copacabana!
  • och förärad den snyggaste presentpåsen!
  • innehållande säsong 1 & 2 av Greys Anatomy!

Och nu ska vi gå till stranden!!!

Och sen får jag bestämma vad vi ska äta!!!

Eller inte bestämma om jag hellre vill det... utan bara bli serverad!!!

Så jag slipper lida av beslutsångest!!! För en gångs skull!!!


(Och idag är det England - Tyskland!!!

Det är som andra världskriget ALL OVER AGAIN!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0