Heja Chile!

Är det bara jag som tycker att Lotta Engberg låter som en gammal fyllekaja i trailern för "Lotta på Liseberg"???

Jag ska inte säga något egentligen för jag kan inte sjunga alls och herregud poängen med såna där allsångsprogram är väl att ALLA ska kunna sjunga oavsett förmåga...

men ändå

Lotta ska ju kunna sjunga.
Jag har för mig att hon kunde det förut.
Något har hänt med hennes röst.
T.ex. för mycket röka och kröka.
Jag får lite torget i Hässelby Gård-vibbar.

Det är sånt man hakar upp sig på när man ligger här och försmäktar av hunger.

Men nu blir det fotboll!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Che satt vid din dator i 2 timmar idag (tydligen lunch och komp) och kollade på Chile-matchen....

2010-06-16 @ 21:56:44
URL: http://thelifeoflangafarbrorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0