holiday

Nu ere semester!

Varför är jag då uppe kl 05.14 kan man undra???

Jo. Jag råkade vakna och då var det lika bra att gå upp.
Jag ska tvätta idag.
Och så är det någon form av badrumskatastrof på gång.. måste tillkalla bovärden..
Något med toaletten.. och alla rören.. det är lite vatten på golvet hela tiden och så luktar det mindre gott..
Det är inte översvämning eller så. Bara lite, lite blött.. fast jag torkar..
Vilken tur att man är ledig!

Annars har jag inga planer.
Vilket ju är planen.
Jag är fortfarande ganska slut sen i fredags.
Det var en bra avskedsstund.
Skönt att höra fastrar och farbror snacka barndomsminnen och klargöra lite detaljer om farmor och farfar.
Pratade en hel del med bror min.. och det var väldigt trevligt..
Min pappa var inte så bra på att sammanföra sina barn.

Nu ska jag fortsätta mitt Harry Hole-marathon.
Kör dom från början i storytel.
Först ut: Fladdermusmannen.
(uppläsare: Pontus Gårdinger! men han är faktiskt helt ok..)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt med semester :D Jag får sommarlov på torsdag, mitt sista någonsin.. Känns konstigt :S



Ha en trevlig semester, hoppas att det blir bra väder! :)

2010-06-07 @ 06:48:38
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0