Ljuva drömmar och PULL YOURSELF TOGETHER UNIVERSE!!!

Drömde att jag hade ont i halsen.
Är det inte konstigt att man kan drömma att man har ont någonstans?
Och sen är det puts väck borta när man vaknar???
Drömde också att jag var på någon form av stor båt.
Långafarbrorn var där.
Han var plötsligt mästare på att ge sprutor.
VILL DU HA???? frågade han generöst och viftade med någon drog av något slag som skulle vara som morfin.
Jag övervägde allvarligt tills någon sa att den nya drogen hette heroin.
Då sa jag:
TYVÄRR MEN NEJ TACK. JAG VILL INTE BLI BEROENDE OCH DET BLIR MAN PÅ DIREKTEN DET HAR JAG SETT PÅ TV 4 FAKTA.
Sonen var där, men till och med han avböjde.
Så lägg ner det där med knarkdealandet, Långafarbrorn!
Det är så 1900-tal.

Universum är i gungning.. åtminstone min lilla del av det..
Little-miss-sunshine ringde igår och berättade att HENNES pappa oväntat hade gått bort.
62 år. Dom hittade honom hemma.
Jag vet.
I andra delar av universum dör folk som flugor av både det ena och det andra.
Vi har det bra här och vi är bortskämda med det.
Men ändå!
Jag kan liksom inte ta in allt.
Det är som dottern sa.. man bara skrattar.. fast inte för att man är det minsta glad..

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Sänder kraaaamar och hoppas du kan njuta av ledighet trots att ditt universum är i gungning! Kom och hälsa på mig i Sandefjord (i Norge) vettja!

2010-06-09 @ 16:01:55
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Långa Farbrorn

Saknar Amanda....

2010-06-09 @ 16:33:05
URL: http://thelifeoflangafarbrorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0