Mango

Blä.
Jag fick en sån dundrande outhärdlig huvudvärk igår så jag var tvungen att både äta och ta huvudvärkstabletter.
Om jag hade fått ligga i ett tyst, svalt och mörkt rum så hade jag kanske uthärdat.. men istället var det värsta oväsendet på baksidan av huset, där balkongdörren är.. som var tvungen att vara öppen.. och där min säng är belägen.., det lät som hundratals barn som skrek och gnällde och tramp,tramp, TRAMPADE och pangade med pinnar och GNISSLADE med gamla barnvagnar eller dylikt...
Chiles match såg jag inte ett dyft av.. jag bara låg platt på rygg med en våt handduk över huvudet..
Det gick bara inte.
Så planen är ändrad.
Jag går rakt på raw food utan någon omväg via strikt detox.
Och jag tänker inte vara strikt med raw food heller.. bara experimentera så länge det känns kul och bra.

Planen idag?

Tja.
Gå och handla. Tror jag vill äta mango.
Sitta och dega på balkongen.
Fundera ut strategi för lördag och prinsessbröllop.

(bara för att man är republikan betyder det inte att man är oromantisk och ointresserad av historiska händelser!)

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Dör lite smått inombords så fort IT uppdaterar sin status på fejjan (dessa två den senaste timmen)



"IT är trött och förbannad och jävligt less på jobb som vägrar betala ut ens lön.. borde ringa facket i ren protest! trött på massa annat tjafs oxå. Ny inneboende ett tag eller inte, men nu skiner solen och jag tar nu helg



IT och kommer hem dödens trött o sur på jobbet som slarvat bort min löne spec, kommer hem och ser blommor i en kopp och en fin lapp från X som hopppas jag haft en fin dag och blev genast mycket gladare"



Annars har vi dem i det här stuket som återkommer rätt ofta nu:



"IT regn och fotbolls vm är en ganska trevlig kombination



IT besök, fotbolls vm, öl och massa mat... en bra kväll helt enkelt"



Skär mig! Gahhh!

2010-06-17 @ 15:21:01
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Guldlock

Hej igen,



Kul att höra från dig även om jag vet hur det ligger till med det där! :)



Jag lovar att jag ska pressa Robin på info om Rufus. Robin lagade som sagt mat till honom. Jag fick se listan på vad Rufus ville ha i sin loge. Det jag minns var "trendy gay magazines" och sen "2 pair of black socks". Det där med sockorna tyckte jag var lite märkligt men det är tydligen standard typ. Sa Robin. Alla ska ha svarta strumpor i logen. Robin sa att det var en "snäll" lista iaf.

Jag som var så star-struck när jag var yngre borde intressera mig mer för vad Robin jobbar med. Sist var det Whitney Houston. Robin hade snackat med henne första dagen om ditten och datten utan att ens insett att det var hon. Hon har ju lagt på sig lite tydligen. Det tyckte jag var roligt iaf. Jag hade nog kunnat urskilja hennes drag i ansiktet. Skrattade tills jag vek mig dubbel när han berättade.

Men som sagt, jag ska kolla om Robin har ngt att rapportera om Rufus.



Ja, sen flyttar vi till Köpenhamn ja. Känns hur kul som helst. Som en befrielse. Känner mig helt kvävd i denna lilla stad. Dessutom så har Robin massa möjligheter att få sig ett ordentligt liv. Sånt måste man ju ta hänsyn till. Nu har jag "kört mitt race för mig själv" i 3 år...kanske dags att kompromissa lite. ;)

Du/ni får jättegärna hälsa på om ni vill och kan! Dörren står öppen när som helst!



Nej. Nu ska jag plugga lite till innan jag får avsluta för dagen. Tenta på måndag och sen ääääntligen sommarlov. Jag längtar. Dels efter ledighet, dels för att det innebär att jag får komma ifrån denna stad och det icke-existerande liv jag har här. För gott. Aaaahh! Underbart.



KRAM och hoppas du kan njuta av ledighet!

Jag är spänd på och få reda på vad det hemliga projektet är.



(Haha. Läste precis igenom mitt meddelande. Verkar som om jag är hög eller något så mkt som jag svamlar! )



2010-06-18 @ 18:47:16
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: ebbaah'

Undrar bara ifall Jag kan få ta över domänen från din förra blogg Moonlight.blogg.se? Hör gärna av dig om detta ^-^

2010-06-19 @ 02:36:35
URL: http://bloodlust.webblogg.se/
Postat av: Anna D

Hej!

Du får gärna ta över moonlight om du kan hjälpa mig att importera alla gamla inlägg hit istället.. Jag har ingen aning om hur man gör!

2010-06-19 @ 08:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0