måste ändå säga det

att jag har ändå dom bästa kollegorna här på jobbet!!!

Nu sitter jag här ensam kvar på kontoret och ska bara fixa det sista innan jag går hem.. och jag känner mig alldeles sentimental och rörd för dom är så himla gulliga allihopa...
Först och främst naturligtvis den närmsta staben.. dvs. långafarbrorn, little-miss-sunshine och che.. men idag känner jag faktiskt lite kärlek även för det övriga packet... hela menageriet av lamadjur, sorkar, råttor och Goofysar..
Jag vet att det är bara för att jag nu  kommer att slippa dom i sex veckor och jag vet också att jag kommer att hata hela stället och ha grav ångest när det väl är dags att komma tillbaka...

Men just idag är dom bara så himla himla gulliga hela högen!
Det har bara varit roligt att vara här idag och jag har inte haft tid att tänka på allt annat.
Jag kommer säkert att bli helt deppig av abstinens innan jag vänjer mig... någon dag eller så..

Och som om inte det var nog!
Jag har precis köpt biljetter till Sex and the city imorgon!'
Wohoo!
Och innan det blir det klippning!
Wohooo!
Av topparna!!!
Wohoobidoo!
Och kanske en sushi däremellan!
Yes!

(bipolär light som sagt)


Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Ohhh boy....

2010-06-01 @ 19:53:40
Postat av: Anonym

Dooohh!!!

2010-06-01 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0