projekt och projekt

Något blev fel igår. Med projektet.
Måste alltså lokalisera felet och göra om.
Det. Kräver. Tålamod.
Något jag brukar ha lite ont om.
Personlighetsutvecklande med andra ord.

Idag har jag dock andra planer.
Tänkte släpa mig in till Åhléns på t-centralen och inspektera den där torkugnen som jag tror mig ha sett att dom har.
Det är ju det här med raw food. Nu igen.
Frågan är bara hur jag ska få hem den om jag köper den.
Den verkade lite åbäkig. Tänk tjock-tv. Det vet ju alla att en sån är ju stört omöjlig att bära själv.

Men om solen skiner kanske det blir balkongen och den kinesiska folklivsskildringen istället.
Jag är lite sur på Wang Lung för tillfället. Han har skaffat sig en frilla. Som har mindre fötter (liljefötter) än stackars gamla lojala hustrun som bara är ful och grov och jobbar och jobbar.

Annars.. inget...

Kommentarer
Postat av: Amundmaryam

Excellent site.

2011-05-13 @ 12:07:02
URL: http://amundmaryam.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0