pull myself together

Gårdagen blev det inget med.
Det blev bara Harry Hole för hela slanten.
Jag känner mig inte riktigt bra.
Magen är konstig och jag är låg och huvudet gör ont.

the elephants are restless again

Idag MÅSTE jag ringa bovärden.
Ångest!
Han kommer att bli arg på mig och jag kommer att bli nästan vräkt!
Inbillar jag mig.

Så nu ska jag ge mig själv några örfilar och göra raketen och shake myself up!

Men den är ständigt underliggande ledsenheten suger energi.
Som ett hål i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Åh... :(

<3

2010-06-08 @ 09:51:42
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Långa Farbrorn

Kom till joBbet så tar jag hand om dig!!!

2010-06-08 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0