going to the chapel

Usch.
Igår när jag skulle sova så fick jag för mig att jag inte fick syre.
Jag bara gäspade och gäspade.
Var tvungen att sätta mig upp och kolla på tv för att avleda mig själv.
Tror inte att det var något fel egentligen.. tror att det var mer åt panikångesthållet..
Tror att det har en hel del att göra med obduktionsrapporten om pappa.
Vi förstår den inte riktigt och ska ta reda på mer information.. men bl.a. stod det att lungorna var förstorade och fulla med vatten.. att kroppen inte fick syre..
(nu har jag googlat på gäspningar och "det enda" det ev. kan vara ett symptom på är typ MS eller ALS. Tack för den! Annars är det mest troligt psykosomatiskt..)

Idag är det bröllop!
Tyska väninnan är i stan och vi ska bege oss in i trängseln.
Vet inte riktigt var vi ska stå.
Det känns lite jobbigt. Jag får prestationsångest.
Det är ju ingen idé om man inte ser något liksom.

Läste att Vickan redan åkt hemifrån.
Vad i all världen ska hon göra hela dan???
Jag förstår att det tar tid att fixa make och frisyr... men om dom gör det för tidigt så blir det ju alldeles omöjligt för Vickan att ta en tupplur..
Jag blir trött bara jag tänker på det.
Hon får väl göra som mina pensionärstantkompisar.. sova med huvudet utanför sängkanten.. det gör så ont med papiljotterna annars..
Hon får ju inte se ut som ett vrak.
Hon måste ju stråla!

Och Tyskland förlorade och England spelade oavgjort.
Det är spännande tider nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0