utrensning

Snart kommer män som ska kolla på vår ventilation.
Hoppas dom inte blir sura för att jag inte har öppnat ventilerna som det stod i brevet att man skulle göra.
Jag fattar inte hur det ska gå till.

Avgiftningen är i full gång.
Jag började med lägenheten.
Tokrensade garderob och klädhögar och känner mig befriad.
Ska bara kånka ut allt till soprummet.

Den kroppsliga avgiftningen kördes igång igår kväll kl 18 med en 24-timmars vattenfasta.
Kl 18 ikväll ska jag käka äpplen.. ett sk monofruit-meal..
Jag följer något amerikanskt program för en sak vet jag om mig själv och det är att jag kan inte improvisera.. ett strikt program ska det vara med tydliga instruktioner..
Idag verkar det bli lite soligt vilket är utmärkt.
Jag ska bara sitta i solen och låta kroppen sköta sig själv.

Det kan man göra när man har sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0