VARFÖR???

Varför är det så omöjligt att få ett mål godkänt i efterhand om det nu FAKTISKT VAR MÅL och det FAKTISKT FINNS INSPELAT?????????? SÅ ALLA KAN SE!!!!!????????

Jag förstår inte det.

För det var solklart mål och jag är upprörd.

Varför förlorar alltid dom jag hejar på?  frågade jag dottern.
För att du alltid hejar på dom som det är synd om..  svarade hon.

Hmm... så är det kanske... men i det här fallet.. England- Tyskland.. så går det bara att heja på England.
Alternativet finns inte.
Det går tillbaks mycket längre än till andra världskriget.. vi snackar Ivanhoe.. det är nedärvt.
Jag känner det mycket starkt just nu.

På min födelsedag och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0