why God why???

Jag skyller allt på domaren!

Och lite på Prince Charles och William och Harry.
Otur var vad det var att inte komma på Vickans bröllop!
Det var nog därför det gick som det gick.

Nu ska jag och dottern trösta oss med Greys Anatomy.
För det behöver vi.

Ikväll hejar vi på Argentina.
Men om dom är bättre än Mexico kommer jag att bli ledsen och tänka på alla mexikanska flyktingar i USA och på hur dom sliter och så kommer jag att heja på dom istället.. men om dom då tar ledningen kommer jag att tycka synd om Diego Maradona..
Men hur det än går så kommer jag inte att vara lika känslomässigt engagerad tack och lov.
Det är jobbigt för nerverna och man blir hes och dottern blir rädd och håller för öronen.

Kommentarer
Postat av: Paulis

http://www.levandefoda.se/Lankar.html

2010-07-01 @ 11:49:38
Postat av: Långa Farbrorn

Jag saknar uppdatering här.... Kram

2010-07-03 @ 18:07:34
Postat av: Guldlock

Hej Funcken,

Hoppas du njuter av semestern. Jag leker doktor i Norge och lär mig jättemkt. Tänkte lite extra på dig när jag snubblade över dessa statusuppdateringar på fejjan igår och idag. Tänkte att du kanske får dig ett litet leeende. Jag kaskadspyr men har ändå en skräckblandad förtjusning över hur en människa kan vara så meningslös. Här kommer senaste statusuppdateringar från dennadär:



IT ska minsann på dejt imorrn :)



IT ska på dejt på fredag istället



Fascinerande. Minst sagt. KRAAAM på dig!!

2010-07-06 @ 20:17:08
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0