blitz-rapport fran London

Tjo!
Tangentbordet ar inte som det ska... snabel-a och andra grejer sitter pa fel stalle..
Jag ar precis pa vag ut for att shoppa loss lite pa Oxford Street.. den varsta gatan av dom alla..
Jag ska ut pa egen hand, flickorna sover efter en hard natt ute pa stan.
Syrran har kommit och akt... vi hann en hel del..
Bl.a. har vi varit pa musikal!
Dirty Dancing!
Och sa var vi och sag Alice in Wonderland pa Electric Cinema.. helt fantastisk biograf!
Vi satt i stora, insuttna laderfotoljer med fotpall och serverades en cocktail, sma sandwichar och en liten cupcake.
Rekommenderas!
Har ocksa varit pa War Imperial och kollat in en utstallning om Holocaust, Tate Modern, Harrods, Portobello Market, Borough Market, Kensington och nu ar mitt internet slut sa jag maste sluta!
Tunnelbanan ar nastan bast!
Jag alskar London Underground!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0