early morningbird

Vaknade av akut illamående kl 04.00.
Man måste verkligen må väldigt illa när man t.o.m. vaknar av det... visst är det obehagligt men det gör ju knappast ont!
Låg och svalde ett tag och tänkte sen att det är lika bra att jag går upp.
Mår bättre nu tack och lov.
Ska hinna en hel del idag innan lunch så det gör inget om jag är tidig på jobbet.

Idag är det jobb, ev. hårklipp, tvättstuga, storstädning, analyserande av Kuba-krisen (krisen var kort för att vara en så stor kris... vår egen Kuba-kris här hemma har pågått mycket längre och kulminerade igår när hela analysen raderades från sonens dator...festligt!).
Har haft allvarliga samtal med sonen och känner mig lite lugnare.
Pappan återvänder till landet i samma veva som vi åker tack och lov... han kommer att bevaka sonen stenhårt.. han är inte lika blåögd som jag när det gäller tonårssöner och dylikt.

Imorgon hoppas jag att jag får sovmorgon.
Det hänger på hur mycket jag får gjort idag.
Det skulle vara så underbart skönt att få sova ut ordentligt!!!
Men jag måste också storhandla till son och katter.
Pengar får dom INTE.... men kyl och skafferi ska vara fyllda..

Nu är kl fem och batteriet är slut.
Jag blir nog tidig på jobbet.

P.S.
Det är vårkänning i London!!!
Vad är det?
Kan det vara sant?
Jag har glömt bort hur det känns när det inte är polarvinter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad jag önskar er en riktigt bra resa! Önskar er vackert väder och billigt, billigt och, framför allt, roligt, roligt!



/j

2010-03-04 @ 09:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0