fasansfullt

Drömde fasansfullt inatt.
Kommer inte ihåg ett endaste dugg om handlingen men vet att det förekom bebisar, fruktansvärda mord, katter och tandlossning.
Fasansfullt helt klart.

Är fortsatt krasslig.
Tvivlar på att jag kan jobba imorgon.
Funderar på om jag ska försöka få en läkartid och lite hostmedicin... kanske åka in till jobbet och hämta sånt jag kan jobba hemma med...???
Först får jag ju se hur jag mår imorgon bitti.
Jag kanske har tillfrisknat!
Jag gör mitt bästa.
Jag nässköljer och tungskrapar och petar i mig förkylningspreparat varannan timme.
Och så tvättar jag.
Det kanske inte har någon inverkan på mitt fysiska hälsotillstånd.. kanske rentav bidrar till ökad kallsvettighet.....
Men rent mentalt känns det bättre.

Förresten!
Är det glamourkompisen som varit inne här och lämnat en kommentar???
Är vi hopplösa eller???
Nu måste vi faktiskt ses!
Jag har hittat gamla brev från den där tiden på 1900-talet då vi korresponderade från och till!
Vi måste träffas och jämföra demenser!!!
Måste bara bli frisk först!


Kommentarer
Postat av: Goldielocks

Hallååååå igen! :)



Jag älskar din blogg! Känns som om jag får mig en liten dos Funck varje dag (nästan). Nu blev det dock en STOR dos när jag fick läsa igenom alla inlägg jag missat på en och samma gång. Då kändes det nästan som en heldag vid din sida. Det var lycka! :)

Så med andra ord så ska jag genast kolla upp doktors-skola i London. Om det innebär en heldos Funck nån gång i månaden så finns det inget att tveka över! :)

Låter som ni hade det bra!?! :) Jag blev avis när jag läste.



Thailand var inte tokigt dock. Bröllops-veckan på Koh Lanta var toppen. Massa härligt folk på en avlägsen strand. Sen åkte vi till en ö söder om Lanta som det endast fanns 3 resorter på. Med kanske max 10 bungalows på varje. Så det var luuuuugna puckar där. Vi blev nästan lite rastlösa. Sista veckan blev det Koh Tao. För min kompis Linda, från Gbg, flyttade tillbaka dit i början av mars. Så vi hängde med henne. Sen förstås lite röda tröjor och demonstrationer i Bangkok. Vad är väl Thailand utan detta?! :)



Och nu en side-cut i Odense för att hela min själ. Kul att du tycker det är jag. Jag har inte riktigt hittat "jag:et" i looken. Men det kommer nog. Har även funderat på färgning för att löpa hela linan ut. Men vet inte om jag är så radikal?! Tror nog inte det.



Smokey har det nog bra nu. Men sorgligt känns det. Skönt att någon var vid hennes sida när hon seglade vidare.



Krya på dig massor.

Hälsa Lilla P och Mini Funcken!

KRAAAM

2010-03-21 @ 12:38:04
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0