gnälla

Hinner bara gnälla lite.

Har någon slags förkylning i kroppen.
Täppt i ena näsborren, halvont och killigt i halsen och halvont i kroppen.
Det är alltså inget akut.. men tillräckligt för att jag ska känna mig hängig och inte riktigt orka något.
Jag petar i mig allt jag har av medikamenter för att hjälpa kroppen att vända på den här dystra utvecklingen.

Ny chef.
Kan ännu inte tycka något om det.
Förutom att bästachefen är ännu mera Bäst.. och att INGEN.. absolut INGEN! någonsin kan slå henne i bästhet.
Alla andra chefer kommer alltid att stå i hennes skugga.

Intriger på jobbet.
Och korkade människor som skriver korkade saker på facebook.
Vilket ju säger något om intelligensnivån.
Vilket man ju redan anade.

Nu vill jag ha lite värmande sol och lite isfria gator.
Det är ju meningslöst att gnälla om vädret.
Men ändå!
Ändå!!!!
Jag gillar inte när våren och sommaren kommer för fort.. men om någon därute i universum bara kunde vrida upp värmen några snäpp.. ett tiotal grader sådär...
(även om halkan  onekligen är bra för biznizz... bara idag har vi en ny kund som halkat utanför porten och dragit på sig en fraktur)

Åtminstone jag vore innerligt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0