indianen smyger om natten... eller åtminstone väldigt tidigt på morgonen

Träffade indianen i morse när jag omåttligt tidigt var på väg till tunnelbanan.
Bra!
Det ordnade du bra universum... det var precis henne jag ville få tag på!
Hon ska hålla ett vakande öga på sonen.
Och hon kan faktiskt göra det för hon bor i huset bredvid och hon är uppe på samma konstiga tider som sonen.
Hon kanske ser mellan fingrarna med en hel del.... kanske t.o.m. förbi hela handen... men jag vet att hon inte skulle dra sig för att ingripa om det verkligen behövdes.
Särskilt nu när jag har pratat med henne.

Sen sprang jag på den unge fadern, dvs grannen högst upp i vår port, när jag kom hem från jobbet.
Återigen.. Tack Universum!!!
Ska smsa pappans nr till den unge fadern så han kan slå larm om det inträffar konstigheter.
Neighbourhood watch.
Nu känner jag mig lugn.
Åtminstone beträffande sonen.
Inte när det gäller allt annat....AAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHH!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0